Monday, October 10, 2011

こんしゅう

わたしはにちようびにコロンビアだいがくへきました。せんしゅうのきんようびにでんしゃでバッサーだいがくへいきました。 わたしのかのじょはバッサーだいがくのがくせいさんねんせいです。わたしはきんようびにかのじょとみせへいきました。なにもかいませんでした。わたしはどようびにかのじょとどこへもいきませんでした。わたしたちはごぜんじゅういちじからごごごじはんまでべんきょうしました。わたしはきのうのばんでんしゃでコロンビアだいがくへきました。わたしはバッサーだいがくへいきたいです。
こんしゅうのげつようびからもくようびまでべんきょうします。すいようびによじからしちじまではたらきます。せんしゅうごぜんいちじにねました。こんしゅうじゅういちじにねたいです。まいにちごじからべんきょうします。わたしはまいにちじゅうまでべんきょしたいです。

3 comments:

  1. next time we should put an summary of our blog so people get the gist before reading haha

    ReplyDelete
  2. That's actually a really good idea. So basically this post talks about how I visited my girlfriend last weekend, and about what we did (nothing explicit I promise:P) it ends by saying I'd wanna go back and then the next paragraph talks about how I want to sleep more.

    ReplyDelete